Hodinky STORM - Stormwatches eshop

Založit účet

Časté dotazy

Pokud jste svůj dotaz nenalezli v tomto seznamu, kontaktujte nás prosím přímo na telefonu 272 690 112 nebo na e-mailu info@stormwatches.cz, rádi Vaše dotazy zodpovíme. Z technických důvodů Vám můžeme ale zodpovědět jen ty dotazy, které nejsou zahrnuty v Sezamu často kladených otázek.


Nabízí Storm k prodeji dárkové certifikáty?

Ano, v našich prodejnách je možné zakoupit dárkové vouchery v hodnotě 1000, 3000 a 5000 Kč, které lze uplatnit v kterékoliv naší značkové prodejně STORM a mají neomezenou časovou platnost.

Kde najdu autorizovaný servis pro mé hodinky STORM, když mám dojem, že s nimi není něco v pořádku?

Hodinky STORM lze reklamovat osobně v prodejně, kde jsem zboží zakoupil, ve značkových prodejnách STORM nebo je zašlete k reklamaci poštou řádně zabalené a pojištěné proti ztrátě do servisního oddělení STORM, Ke Mlýnu 1, 149 00 Praha 4. Újezd u Průhonic. Popište podrobně vytýkanou závadu a přiložte kopie dokladu o zakoupení, včetně vyplněného záručního listu. Prosím nezasílejte v originálním obalu, nejlépe v „bublinové“ obálce, kterou zakoupíte na poště.

Jak dlouho platí záruka STORM?

Záruční doba je 24 měsíců na výrobní vady nebo vady materiálu.Záruční doba běží od data zakoupení. Toto datum musí být potvrzeno prodejcem.

Na co se záruka vztahuje?

Záruka se vztahuje na hodinový strojek a další výrobní či materiálové závady. Záruční opravy provádíme zdarma.

Na co se záruka nevztahuje?

Záruka se nevztahuje na mechanické poškození vzniklé používáním hodinek, proniknutí vody zapříčiněné nesprávným použitím nebo například změnu barevnosti, která je zaviněna extrémním slunečním zářením.

Kde mohu požádat o opravu po záruční době?

Pozáruční servis vám rovněž poskytneme v kterékoliv naší autorizované prodejně nebo v našem servisním oddělení.

Kolik mě taková oprava po záruční době bude stát? Kde se mohu seznámit s ceníkem?

Informativní ceník náhradních dílů naleznete zde na našich stránkách ve formátu PDF.

Jakou částku představuje poštovné, balné a pojištění zásilky?

Při nákupu v e-shopu a v případě kvalifikace oprávněné reklamace poštovné, balné a pojištění zásilky u nás neplatíte. Jinak je cena poštovného, balného vč. pojištění 150,- Kč.

Jak dlouho trvá oprava hodinek?

Běžné opravy se řeší ve lhůtách 14 - 28 dní od obdržení hodinek. Výjimečně může přesáhnout 1 měsíc, obvykle u kompletních rekonstrukcí velmi starých modelů (díly se na ně musí objednávat z Velké Británie).

Budu upozorněn/-a, jaká mi bude účtována částka, a to ještě před tím, než bude oprava započata?

O době opravy s cenou převyšující 1000 Kč budete informováni telefonicky nebo emailem do sedmi dnů od převzetí reklamace. Po ukončení opravy k osobnímu odběru jste informováni SMS nebo e-mailem automaticky.

Může být řemínek upraven tak, aby mi přesně vyhovoval? Pokud ano, kde to provedou?

U většiny modelů ano. Hodinky vám rádi prodloužíme v naší autorizované prodejně nebo v našem servisním středisku. Na požádání vám také zašleme potřebné dílky k prodloužení.

Kde mohu získat návod k použití pro mé hodinky STORM?

Obvykle byste je měli získat při zakoupení od svého prodejce. Nestalo-li se tak, můžete si je stáhnout na těchto stránkách, zde.

Jak se jmenuje model hodinek STORM, který mám; jak ho mohu určit?

Hodinky STORM mají na zadní straně pláště nad logem STORM vyrytý název modelu.

Mohu si náhradní díly objednat přímo od vás, a to aniž bych vám musel/-a své hodinky zaslat?

Ano. Stačí zvednout telefon, vytočit následující číslo: 272690112 a žádat servisní oddělení.

Jsou mé hodinky STORM vodotěsné?

Pokud mají hodinky na plášti vyryto "Water Resistant", pak ano.

Jak dlouho v mých hodinkách STORM vydrží baterie?

Obvykle 3 roky od data výroby, ne nákupu. U modelů, kde se baterie používá ke svícení paprskem či k podsvícení ciferníku se může jednat o kratší dobu v závislosti s používáním těchto funkcí.

Jsou hodinky STORM vhodné pro alergiky?

Ano, pokud mají na spodním víčku označní „Anti-Allergenic“. Většina plášťů a tahů hodinek STORM je z nerezavějící oceli s nízkým obsahem niklu. A samozřejmě splňují všechny splňují evropské normy 76/769 EEC.

Zakoupil/-a jsem si hodinky STORM mimo území ČR; můžete mi je opravit?

Ano. Postupujte podle našich pokynů pro opravy a reklamace.

Lze vrátit zboží bez udání důvodu?

Ano, do 7 dnů při koupi v kameném obchodě nebo do 14 dnů při koupi zde na internetu. Výrobek však nesmí být nošený, poškozený a musí být s originálními ochrannými prvky (plastové kryty skel či spodního víčka hodinek, apod.).