Formulář k zásilce

Uvědomujeme si nepříjemnost reklamačního procesu pro každého našeho zákazníka. Snažíme se proto jeho průběh maximálně usnadnit, tak aby proběhl co nejrychleji k maximální spokojenosti obou stran.

Prosíme, vyplňte tento formulář v případě záruční reklamace i pozáručního servisu a zašlete zásilku do našeho servisu.

Po opravě Vám bude zboží zasláno na adresu uvedenou ve formuláři. Děkujeme.

  1. Beru na vědomí, že v případě úmyslného poškození výrobku nebo nesprávné manipulace s výrobkem, to vše s cílem získání majetkového prospěchu v rámci reklamačního řízení, může být toto jednání kvalifikováno jako trestný čin podvodu. Prodejci vzniká nárok na náhradu škody, kterou mu zákazník svým jednáním způsobil.
  2. Termín vyřízení reklamace je maximálně 30 dní ze zákona.
  3. Termín pozáručního servisu je daný dostupností náhradního dílu – bližší informace o termínech vyřízení lze získat v servisním oddělení STORM.
  4. Předběžná cena pozáručního servisu může být překročena maximálně o 20% a to bez předchozího upozornění zákazníka. V opačném případě Vás bude kontaktovat servisní technik předem.
  5. Na pozáruční servis poskytujeme záruku šesti měsíců (záruka se vztahuje na náhradní díl a provedenou práci).
  6. Poštovné k pozáručním opravám účtujeme 120 Kč.