Značkový servis STORM

Našim zákazníkům garantujeme profesionální servis včetně pozáručních oprav.

Kontakt na autorizovaný servis

E-mail:  servis@stormwatches.cz

Provozní doba servisu

Příjem oprav je možný pouze dle otevírací doby centrály.  

Jak postupovat při reklamaci či opravě

Pro podání reklamace nebo žádosti o pozáruční servis (např. výměna baterie) vyplňte formulář k zásilce a zašlete zboží společně s kopií dokladu o koupi či záručního listu našemu servisnímu oddělení. Adresu servisu pro zaslání zásilky obdržíte e-mailem po odeslání uvedeného formuláře. Vyřízení reklamace se řídí reklamačním řádem.

  • K reklamaci a pozáručnímu servisu VYPLŇTE FORMULÁŘ K ZÁSILCE
  • Kopii dokladu o koupi posílejte pouze pokud je reklamované zboží v záruční době.
  • Ceník oprav, návody k hodinkách STORM a pokyny pro péči najdete zde
  • Vyplněním formuláře souhlasíte s použitím osobních údajů firmou STORMwatches.cz s.r.o. Údaje budou použity pouze pro identifikaci a kontaktování zákazníka v souvislosti s danou zakázkou. 
  • Pokud zákazník zašle zboží k reklamaci poštou, je dnem uplatnění reklamace den doručení zboží prodávajícímu.
  • POŠTOVNÉ U POZÁRUČNÍCH OPRAV NAD 1500 KČ JE ZDARMA

Informace k servisu a záruční době

Záruční doba je 24 měsíců na výrobní vady nebo vady materiálu.
Záruční doba běží od data zakoupení.
Servis během záruky i pozáruční servis vám poskytneme v našem servisním oddělení.

Pokud zákazník zašle zboží k reklamaci poštou, je dnem uplatnění reklamace den doručení zboží prodávajícímu.