Značkový servis STORM

Zajišťujeme servis, opravy a náhradní díly pro zboží značky STORM. Našim zákazníkům garantujeme profesionální servis u záručních a pozáručních oprav.

Kontakt na autorizovaný servis

Pokud máte dotaz k reklamaci či opravě kontaktujte nás na e-mailu: servis@stormwatches.cz

Osobní příjem oprav je možný během otevírací doby provozovny.

Jak postupovat při reklamaci či opravě

Pro podání reklamace nebo žádosti o pozáruční servis (např. oprava, výměna baterie atp.) postupujte následovně:

REKLAMACE

Pokud reklamujete zboží v záruce a zakoupili jste v našem e-shopu:

  1. Vyplňte VYPLŇTE FORMULÁŘ K ZÁSILCE
  2. Zboží přineste osobně do naší provozovny nebo zašlete k reklamaci/opravě poštou
    1. do zásilky přiložte kopii dokladu o koupi či záručního listu
    2. zboží řádně zabalete
    3. balíček pojištěte proti ztrátě
    4. adresu servisu pro zaslání zásilky obdržíte e-mailem po odeslání uvedeného formuláře.
  3. Vyřízení reklamace se řídí reklamačním řádem.

Zboží zakoupené u jiného prodejce reklamujte u svého prodejce.

OPRAVY A POZÁRUČNÍ SERVIS

Pokud potřebujete opravit nebo servisovat zboží STORM, které už není v záruce:

  1. Vyplňte VYPLŇTE FORMULÁŘ K ZÁSILCE
  2. Zboží přineste osobně do naší provozovny nebo zašlete k reklamaci/opravě poštou
    1. zboží řádně zabalte
    2. balíček pojištěte proti ztrátě
    3. adresu servisu pro zaslání zásilky obdržíte e-mailem po odeslání uvedeného formuláře.
  3. Vyřízení reklamace se řídí reklamačním řádem.

Opravy a pozáruční servis zajišťujeme pro zboží STORM zakoupené jak v našem e-shopu, tak u jiných prodejců.

Časté dotazy k záruční době, reklamačnímu řízení, opravám a cenám pozáručního servisu

  • Záruční doba je 24 měsíců a běží od data zakoupení.
  • Záruka se vztahuje na výrobní vady nebo vady materiálu.
  • Servis během záruky i pozáruční servis vám poskytneme v našem servisním oddělení.
  • Pokud zákazník zašle zboží k reklamaci poštou, je dnem uplatnění reklamace den doručení zboží do našeho servisu.

Kde najdu autorizovaný servis pro mé hodinky STORM, když mám dojem, že s nimi není něco v pořádku?

Hodinky a zboží STORM přineste osobně do naší provozovny nebo je zašlete k reklamaci/opravě poštou řádně zabalené a pojištěné proti ztrátě do servisního oddělení. Pro rychlé vyřízení postupujte podle pokynů jak postupovat při reklamaci či opravě.

Jak dlouho trvá oprava hodinek?

Běžné opravy se řeší ve lhůtách 10-30 dní od obdržení hodinek. Výjimečně může přesáhnout jeden měsíc a to obvykle u kompletních rekonstrukcí velmi starých modelů - díly na takové modely objednáváme z Velké Británie.

Jak dlouho platí záruka STORM?

Záruční doba je 24 měsíců na výrobní vady nebo vady materiálu. Záruční doba běží od data zakoupení. Toto datum musí být potvrzeno prodejcem.

Na co se záruka vztahuje?

Záruka se vztahuje na hodinový strojek a další výrobní či materiálové závady. Záruční opravy provádíme zdarma.

Na co se záruka nevztahuje?

Záruka se nevztahuje na mechanické poškození vzniklé používáním hodinek, proniknutí vody zapříčiněné nesprávným použitím nebo například změnu barevnosti, která je zaviněna extrémním slunečním zářením.

Kde mohu požádat o opravu po skončení záruční doby?

Pozáruční servis vám poskytneme v našem servisním oddělení. 

Jak předat zboží k pozáruční opravě?

Pro rychlé vyřízení postupujte podle pokynů: Jak postupovat při reklamaci či opravě.

Kolik mě taková oprava po záruční době bude stát? Kde se mohu seznámit s ceníkem?

Připravili jsme informativní ceník náhradních dílů v PDF.

Jakou částku představuje poštovné, balné a pojištění zásilky?

Reklamace zboží v záruce:

  • Za zaslání zboží do servisu zákazník zaplatí poštovné.
  • Opravu a náklady na zaslání zboží zpět zákazník neplatí.

Oprava/pozáruční servis (cena opravy vyšší než 1500 Kč):

  • Za zaslání zboží do servisu zákazník zaplatí poštovné.
  • Zákazník platí pouze cenu opravy, neplatí poštovné. Opravené zboží je zasláno zpět na dobírku. 

Oprava/pozáruční servis (cena opravy nižší než 1500 Kč):

  • Za zaslání zboží do servisu si zákazník zaplatí poštovné.
  • Za vrácení opraveného zboží platí cenu opravy plus 120 Kč (poštovné + pojištění) a zboží je zasláno na dobírku.

Budu vědět, jaká mi bude účtována částka ještě před tím, než bude oprava započata?

Ano, před zahájením opravy budete vědět kolik maximálně zaplatíte. Stačí vyplnit formulář k zásilce a určit finanční limit pro opravu. Pokud cena opravy přesáhne vámi stanovenou částku o více než 20 %, provedeme opravu až po vašem souhlasu.
Příklad: Pokud do formuláře zadáte limit 1000 Kč, tak vás budeme kontaktovat pokud by oprava byla dražší než 1200 Kč (tj. 1000 + 20%) a v tomto příkladě provedeme opravu do 1200 Kč rovnou.

Jak mám stanovit vhodný limit pro opravu?

Abyste si udělali představu o cenách náhradních dílů, tak se podívejte do informativního ceníku náhradních dílů a oprav (PDF).

Jak za opravu zaplatím?

Zboží, které dorazilo do servisu poštou, posíláme zpět opravené na vaši adresu a to na dobírku.
V případě osobního vyzvednutí můžete opravu uhradit hotově či přes QR kód. O tom, že je zboží připravené k osobním odběru informujeme přes SMS nebo e-mailem.

Více otázek a odpovědí