Značkový servis STORM
Našim zákazníkům garantujeme profesionální servis včetně pozáručních oprav.
Kontakt na autorizovaný servis
E-mail: servis@stormwatches.cz
Provozní doba servisu
Příjem oprav je možný pouze dle otevírací doby centrály.
Jak postupovat při reklamaci či opravě
Pro podání reklamace nebo žádosti o pozáruční servis (např. výměna baterie) vyplňte formulář k zásilce a zašlete zboží společně s kopií dokladu o koupi či záručního listu našemu servisnímu oddělení. Adresu servisu pro zaslání zásilky obdržíte e-mailem po odeslání uvedeného formuláře. Vyřízení reklamace se řídí reklamačním řádem.
- K reklamaci a pozáručnímu servisu VYPLŇTE FORMULÁŘ K ZÁSILCE
- Kopii dokladu o koupi posílejte pouze pokud je reklamované zboží v záruční době.
- Ceník oprav, návody k hodinkách STORM a pokyny pro péči najdete zde
- Vyplněním formuláře souhlasíte s použitím osobních údajů firmou STORMwatches.cz s.r.o. Údaje budou použity pouze pro identifikaci a kontaktování zákazníka v souvislosti s danou zakázkou.
- Pokud zákazník zašle zboží k reklamaci poštou, je dnem uplatnění reklamace den doručení zboží prodávajícímu.
- POŠTOVNÉ U POZÁRUČNÍCH OPRAV NAD 1500 KČ JE ZDARMA
Informace k servisu a záruční době
Záruční doba je 24 měsíců na výrobní vady nebo vady materiálu.
Záruční doba běží od data zakoupení.
Servis během záruky i pozáruční servis vám poskytneme v našem servisním oddělení.
Pokud zákazník zašle zboží k reklamaci poštou, je dnem uplatnění reklamace den doručení zboží prodávajícímu.