Časté dotazy

Nabízí Storm k prodeji dárkové certifikáty?

Ano. Dárkové certifikáty najdete v naší speciální nabídce. Zvolte si hodnotu, která vám bude vyhovovat nejvíce. 

Kde najdu autorizovaný servis pro mé hodinky STORM, když mám dojem, že s nimi není něco v pořádku?

Hodinky a zboží STORM přineste osobně na naši centrálu nebo je zašlete k reklamaci/opravě poštou řádně zabalené a pojištěné proti ztrátě do servisního oddělení. Popište podrobně vytýkanou závadu do servisního formuláře a přiložte kopii dokladu o zakoupení nebo vyplněný záruční list. 

Pokud jste zboží zakoupili u jiného prodejce, který značku STORM prodává, reklamaci musíte uplatnit pouze u něj.

Pro pozáruční servis využijte značkový servis STORM: vyplňte formulář.

Jak dlouho platí záruka STORM?

Záruční doba je 24 měsíců na výrobní vady nebo vady materiálu. Záruční doba běží od data zakoupení. Toto datum musí být potvrzeno prodejcem.

Na co se záruka vztahuje?

Záruka se vztahuje na hodinový strojek a další výrobní či materiálové závady. Záruční opravy provádíme zdarma.

Na co se záruka nevztahuje?

Záruka se nevztahuje na mechanické poškození vzniklé používáním hodinek, proniknutí vody zapříčiněné nesprávným použitím nebo například změnu barevnosti, která je zaviněna extrémním slunečním zářením.

Kde mohu požádat o opravu po záruční době?

Pozáruční servis vám poskytneme v našem servisním oddělení. 

Kolik mě taková oprava po záruční době bude stát? Kde se mohu seznámit s ceníkem?

Informativní ceník náhradních dílů naleznete na stránce s technickými informacemi.

Jak předat zboží k pozáruční opravě?

Zboží lze předat osobně v naší centrále nebo zasílat poštou jako cennou zásilku na sídlo firmy. Ke zboží musí být přiloženy tyto náležitosti (bez nich nemůže být oprava provedena):

  • přesný popis vady, případně požadavek na opravu a stav výrobku (úroveň opotřebení)
  • kontaktní údaje (telefon nebo email) pro odsouhlasení ceny a případné upřesnění či změny oprav.
  • vždy vyplňte FORMULÁŘ K ZÁSILCE

Jakou částku představuje poštovné, balné a pojištění zásilky?

V případě kvalifikace oprávněné reklamace poštovné, balné a pojištění zásilky u nás neplatíte. Jinak je cena poštovného, balného vč. pojištění 120,- Kč.

Jak dlouho trvá oprava hodinek?

Běžné opravy se řeší ve lhůtách 10-30 dní od obdržení hodinek. Výjimečně může přesáhnout 1 měsíc, obvykle u kompletních rekonstrukcí velmi starých modelů (díly se na ně musí objednávat z Velké Británie).

Budu upozorněn/-a, jaká mi bude účtována částka, a to ještě před tím, než bude oprava započata?

Po ukončení opravy k osobnímu odběru jste informováni SMS nebo e-mailem automaticky. Ostatní opravy budou zaslány na dobírku. V případě, že částka přesáhne finanční limit, který jste uvedli ve formuláři budete o ceně informování předem. 

Může být řemínek upraven tak, aby mi přesně vyhovoval? Pokud ano, kde to provedou?

Ano. Všechny hodinky STORM lze zkrátit v běžném hodinářství nebo u nás zdarma.  Na požádání vám také zašleme potřebné dílky k prodloužení.

EASY LINKEasyLink, znamená, že jej lze snadno samočinně upravit tak, aby odpovídal vaší velikosti. Pouze snadno odepnete článek.

MESH - U Mesh tahů, kde nejsou k prodoužení a zkrácení jednotlivé články, ale jezdec na spodní části tahu postupujte takto: Jednoduchým odcvaknutím za pomoci šroubováčku či pinzety uvolněte jezdec (zapínací sponu) a lehce posuňte na požadovanou velikost. Po té znovu zacvaknete. 

Kde mohu získat návod k použití pro mé hodinky STORM?

Všechny návody jsou na jednom místě: stáhnout návod k použití zde.

Jak se jmenuje model hodinek STORM, který mám; jak ho mohu určit?

Hodinky STORM mají na zadní straně pláště nad logem STORM vyrytý název modelu.

Mohu si náhradní díly objednat přímo od vás, a to aniž bych vám musel/-a své hodinky zaslat?

Ano. Stačí napsat na servis@stormwatches.cz   Náhradní díly na hodinky se jmenuje stejně jako Vaše hodinky. Název hodinek je na zadním víčku. 

Jsou mé hodinky STORM vodotěsné?

Pokud mají hodinky na plášti vyryto "Water Resistant", pak ano.

Jak dlouho v mých hodinkách STORM vydrží baterie?

Obvykle 3 roky od data výroby, ne nákupu. U modelů, kde se baterie používá ke svícení paprskem či k podsvícení ciferníku se může jednat o kratší dobu v závislosti s používáním těchto funkcí.

Jsou hodinky STORM vhodné pro alergiky?

Ano, pokud mají na spodním víčku označní „Anti-Allergenic“. Většina plášťů a tahů hodinek STORM je z nerezavějící oceli s nízkým obsahem niklu. A samozřejmě splňují všechny evropské normy 76/769 EEC.

Zakoupil/-a jsem si hodinky STORM mimo území ČR; můžete mi je opravit?

Ano. Postupujte podle našich pokynů pro opravy a reklamace.

Lze vrátit zboží bez udání důvodu?

Ano, do 14 dnů při koupi zde na internetu. Výrobek však nesmí být nošený, poškozený a musí být s originálními ochrannými prvky (plastové kryty skel či spodního víčka hodinek, apod.). Je potřeba vyplnit formulář odstoupení od smlouvy. Následně vám přijdou podrobné informace emailem.

Jak rychle mi zboží dorazí?

Rychlost dodání záleží na vybraném typu dopravy. Podrobnosti najdete v tabulce na stránce o dopravě.

Jaký máte firemní přístup k životnímu prostředí?

Naším cílem je hledat taková řešení, aby naše produkty, výrobní i pracovní postupy co nejlépe chránily zdraví naší planety. Přečtěte si podrobné informace o naší environmentální politice.

 


Pokud jste svůj dotaz nenalezli v tomto seznamu, kontaktujte nás prosím přímo na e-mailu info@stormwatches.cz  rádi Vaše dotazy zodpovíme.