Časté dotazy
Nabízí Storm k prodeji dárkové certifikáty?
Ano. Dárkové certifikáty najdete v naší speciální nabídce. Zvolte si hodnotu, která vám bude vyhovovat nejvíce.
Kde najdu autorizovaný servis pro mé hodinky STORM?
Pro rychlé vyřízení reklamace zboží v záruce nebo opravy po záruční době postupujte podle návodu Jak postupovat při reklamaci či opravě. Pokud jste zboží zakoupili u jiného prodejce, který značku STORM prodává, reklamaci musíte uplatnit pouze u něj.
Kde požádat o servis, jak předat zboží k pozáruční opravě, jak dlouho oprava tvá a kolik to bude stát?
Vše jsme přehledně sepsali do návodu: Jak postupovat při reklamaci či opravě.
Jak dlouho platí záruka STORM?
Záruční doba je 24 měsíců na výrobní vady nebo vady materiálu. Záruční doba běží od data zakoupení. Toto datum musí být potvrzeno prodejcem.
Na co se záruka vztahuje?
Záruka se vztahuje na hodinový strojek a další výrobní či materiálové závady. Záruční opravy provádíme zdarma.
Na co se záruka nevztahuje?
Záruka se nevztahuje na mechanické poškození vzniklé používáním hodinek, proniknutí vody zapříčiněné nesprávným použitím nebo například změnu barevnosti, která je zaviněna extrémním slunečním zářením.
Může být řemínek upraven tak, aby mi přesně vyhovoval? Pokud ano, kde to provedou?
Ano. Všechny hodinky STORM lze zkrátit v běžném hodinářství za poplatek nebo u nás zdarma. Na požádání vám také zašleme potřebné dílky k prodloužení.
EASY LINK - EasyLink, znamená, že jej lze snadno samočinně upravit tak, aby odpovídal vaší velikosti. Pouze snadno odepnete článek.
MESH - U Mesh tahů, kde nejsou k prodoužení a zkrácení jednotlivé články, ale jezdec na spodní části tahu postupujte takto: Jednoduchým odcvaknutím za pomoci šroubováčku či pinzety uvolněte jezdec (zapínací sponu) a lehce posuňte na požadovanou velikost. Po té znovu zacvaknete.
Kde mohu získat návod k použití pro mé hodinky STORM?
Všechny návody jsou na jednom místě: stáhnout návod k použití zde. Nově najdete návod k hodinkám přímo v detailu produktu, kde si ho můžete stáhnout ve formátu pdf.
Jak se jmenuje model hodinek STORM, který mám; jak ho mohu určit?
Hodinky STORM mají na zadní straně pláště nad logem STORM vyrytý název modelu.
Mohu si náhradní díly objednat přímo od vás, a to aniž bych vám musel/-a své hodinky zaslat?
Ano. Stačí napsat na servis@stormwatches.cz Náhradní díly na hodinky se jmenuje stejně jako Vaše hodinky. Název hodinek je na zadním víčku.
Jsou mé hodinky STORM vodotěsné?
Pokud mají hodinky na plášti vyryto "Water Resistant", pak ano.
Jak dlouho v mých hodinkách STORM vydrží baterie?
Obvykle 3 roky od data výroby, ne nákupu. U modelů, kde se baterie používá ke svícení paprskem či k podsvícení ciferníku se může jednat o kratší dobu v závislosti s používáním těchto funkcí.
Jsou hodinky STORM vhodné pro alergiky?
Ano, pokud mají na spodním víčku označní „Anti-Allergenic“. Většina plášťů a tahů hodinek STORM je z nerezavějící oceli s nízkým obsahem niklu. A samozřejmě splňují všechny evropské normy 76/769 EEC.
Zakoupili jsme hodinky STORM mimo území ČR. Můžete mi je opravit?
Ano. Postupujte podle našich pokynů pro opravy a reklamace.
Lze vrátit zboží bez udání důvodu?
Ano, do 14 dnů při koupi zde na internetu. Výrobek však nesmí být nošený, poškozený a musí být s originálními ochrannými prvky (plastové kryty skel či spodního víčka hodinek, apod.). Je potřeba vyplnit formulář odstoupení od smlouvy. Následně vám přijdou podrobné informace emailem.
Jak rychle mi zboží dorazí?
Rychlost dodání záleží na vybraném typu dopravy. Podrobnosti najdete v tabulce na stránce o dopravě.
Jaký máte firemní přístup k životnímu prostředí?
Naším cílem je hledat taková řešení, aby naše produkty, výrobní i pracovní postupy co nejlépe chránily zdraví naší planety. Přečtěte si podrobné informace o naší environmentální politice.
Pokud jste svůj dotaz nenalezli v tomto seznamu, kontaktujte nás prosím přímo na e-mailu info@stormwatches.cz rádi Vaše dotazy zodpovíme.